Dobrze wypozycjonowana, bogata w wartościowe treści strona internetowa i kreatywnie zarządzane profile na portalach społecznościowych – to elementy niezbędne we współczesnym marketingu. By w pełni wykorzystać potencjał komunikacji on-line, warto prowadzić firmowego bloga. Dlaczego?

Blog nie jest reklamą. Jego czytelnicy trafiająBlog nie jest reklamą. Jego czytelnicy trafiają na niego z własnej woli, w poszukiwaniu informacji. O naszych produktach lub usługach mogą pisać blogerzy-amatorzy, ale nie mamy pewności, na ile wartościowa będzie to treść. Dlatego warto samemu wyjść z inicjatywą i prowadzić oficjalnego, firmowego bloga – co wcale nie musi oznaczać pisania nudnych, przewidywalnych formułek…

Dlaczego warto:

• Wychodzimy naprzeciw pytaniom klientów, sami zyskując opinie na nasz temat.
• Budujemy zaufanie marki → nowoczesnej, kreatywnej, przewidującej, otwartej.
• Zyskujemy dodatkową platformę komunikacji on-line.
• Social media i strona internetowa ograniczają dłuższe treści – za pomocą bloga publikujemy więcej contentu, porządkując go odpowiednimi kategoriami.
• Wspieramy pozycjonowanie i profile w mediach społecznościowych.
Dobrze wypozycjonowana, bogata w wartościowe

Jaki powinien być blog:

• Otwarty na komunikację z czytelnikiem, zachęcający do komentowania wpisów, wymianę informacji, wiedzy.
• Często aktualizowany, bogaty w multimedialne treści – a jednocześnie intuicyjny i prosty w obsłudze.
• Pisany w przystępny, erudycyjny – lecz prosty sposób. Nie należy bać się branżowego żargonu i bezpośrednich zwrotów.
Prowadzenie bloga firmowego również należy do obowiązków copywritera. Profesjonalna agencja jest w stanie zaprojektować i prowadzić blog dopasowany do Twoich potrzeb.

Sprawdź ofertę na prowadzenie blogów.