Dlaczego warto prowadzić blog firmow7

Dobrze wypozycjonowana, bogata w wartościowe treści strona internetowa i kreatywnie zarządzane profile na portalach społecznościowych – to elementy niezbędne we współczesnym marketingu. By w pełni wykorzystać potencjał komunikacji on-line, warto prowadzić firmowego bloga. Dlaczego?

Blog nie jest reklamą. Jego czytelnicy trafiająBlog nie jest reklamą. Jego czytelnicy trafiają na niego z własnej woli, w poszukiwaniu informacji. O naszych produktach lub usługach mogą pisać blogerzy-amatorzy, ale nie mamy pewności, na ile wartościowa będzie to treść. Dlatego warto samemu wyjść z inicjatywą i prowadzić oficjalnego, firmowego bloga – co wcale nie musi oznaczać pisania nudnych, przewidywalnych formułek…

Dlaczego warto:

• Wychodzimy naprzeciw pytaniom klientów, sami zyskując opinie na nasz temat.
• Budujemy zaufanie marki → nowoczesnej, kreatywnej, przewidującej, otwartej.
• Zyskujemy dodatkową platformę komunikacji on-line.
• Social media i strona internetowa ograniczają dłuższe treści – za pomocą bloga publikujemy więcej contentu, porządkując go odpowiednimi kategoriami.
• Wspieramy pozycjonowanie i profile w mediach społecznościowych.
Dobrze wypozycjonowana, bogata w wartościowe

Jaki powinien być blog:

• Otwarty na komunikację z czytelnikiem, zachęcający do komentowania wpisów, wymianę informacji, wiedzy.
• Często aktualizowany, bogaty w multimedialne treści – a jednocześnie intuicyjny i prosty w obsłudze.
• Pisany w przystępny, erudycyjny – lecz prosty sposób. Nie należy bać się branżowego żargonu i bezpośrednich zwrotów.
Prowadzenie bloga firmowego również należy do obowiązków copywritera. Profesjonalna agencja jest w stanie zaprojektować i prowadzić blog dopasowany do Twoich potrzeb.

Sprawdź ofertę na prowadzenie blogów.

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *