Kto potrzebuje content marketingu

Czy prowadząc działalność przez Internet, potrzebuję oryginalnych, dobrych treści? Odpowiedź jest jednoznaczna: budowanie profesjonalnej komunikacji online jest cenione w każdej branży.

Prognozy

90% badanych polskich firm, w większości wykorzystujących rozwiązania content marketingu, w ciągu 3 lat zamierza oprzeć swoją strategię głównie o treść. Nic dziwnego: rozwój Internetu, popularność mediów społecznościowych, konwergencja mediów – te wszystkie czynniki kształtują świadomość klientów stających się coraz bardziej wymagającymi. Nie bannery, nie spam, nawet nie tradycyjna forma reklamy – a przemyślana i profesjonalna treść to przyszłość promocji.

Branża

Sprzedajesz buty, usługi informatyczne, a może trudnisz się niszowym rękodzielnictwem? W każdym z przypadków przydaje się dobre pisanie tekstów, jak np. opisy produktów, a niezależnie od tego co robisz, możesz promować się za pomocą bloga, unikatowych treści. Dlaczego ograniczać się do słowa? Wykorzystaj to, co w Twojej pracy wyjątkowego, pomyśl, jak można to przedstawić… albo zostaw to specjalistycznej agencji. Uwierz, dla copywritera nie ma większego znaczenia, czy pracuje dla międzynarodowej korporacji, czy dla prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą. Pamiętaj też, że Internet przełamuje geograficzne granice.

Jak się przekonać

Nadal nie jesteś przekonany? Pozwól, że zaproponuję prosty eksperyment. Przeczytaj swoją stronę internetową. Potem przejrzyj witryny konkurencyjnych firm. Wejdź na YouTube i poszukaj filmów na podstawie kluczowych słów dla Twojej działalności. Zobacz także, jak wykorzystują Internet tacy przedsiębiorcy, pracownicy jak Ty – tyle, że w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii. Na koniec przypomnij sobie, na brak jakich informacji narzekali Twoi klienci i kontrahenci. Nie muszę nic sugerować. Po tych kilku krokach sam zauważysz, w jaki sposób można stać się atrakcyjniejszą marką.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.